Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «СКАЙ СІТІ ГРУП» має право звернутися до ТОВ «СКАЙ СІТІ ГРУП» » як надавача фінансових послуг, а ТОВ ТОВ «СКАЙ СІТІ ГРУП» зобов’язане розглянути його у належний строк згідно данного порядку.

Порядок розгляду звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту та надання послуг з факторингу у Товаристві з Обмеженою Відповідальністю «СКАЙ СІТІ ГРУП»

РЕКВІЗИТИ ОРГАНІВ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ


Регулятором ринку небанківських послуг з 2020 року є Національний Банк України

Сайт Національного Банку України

Звернутись до Національного банку

Захист прав споживачів фінпослуг (сайт Національного Банку України)

Адреса для листування: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9

Для подання письмових звернень громадян: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 11-б

Для електронного звернення, засвідченого ЕЦП Споживача, що направляється на адрес nbu@bank.gov.ua (заповніть та надішліть форму  і при необхідності додайте супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ)

Телефон: 0 800 505 240

Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Запис на особистий прийом: за онлайн-формою або за тел. 0 800 505 240

 

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Грінченка, 1
https://dpss.gov.ua/contacts
Електронна адреса: info@dpss.gov.ua
Контактні телефони: (044) 279-12-70
Години роботи:
пн-чт 9:00 — 18:00
пт 9:00 — 16:45
обідня перерва: 13:00 — 13:45
Офіційний сайт: dpss.gov.ua